Dobavni rok
Ponudnik sodeluje z mrežo svetovnih kurirskih služb, ter tako kupcem ponuja najboljše razpoložljive možnosti pošiljanja. V primeru oddaje naročila od ponedeljka do petka pred 12:30 po GMT, bo naročilo obdelano še isti dan. Naročila po 12:30 po GMT bodo obdelana naslednji delovni dan. Naročila v soboto in nedeljo se obdelajo v ponedeljek zjutraj.
Kot vsa spletna podjetja tudi ponudnik za zbiranje in dostavo blaga uporablja tuje svetovne kurirske družbe. Zaradi navedenega so dobavni roki iz spodnje tabele navedeni le primeroma, kot običajni roki za dostavo izdelka, in velja-jo le v primeru, če ima ponudnik izdelek na zalogi. Ponudnik kupcu ne jamči, da bo blago dostavljeno v navede-nem običajnem roku. V kolikor naročenega izdelka ponudnik nima na zalogi, se lahko čas dostave podaljša za nedoločen čas.
Če ponudnik blaga ne bo imel na zalogi, bo kupca o navedenem preko elektronske pošte ali telefonsko obvestil. V navedenem primeru bo ponudnik naročen izdelek odpremil kupcu isti dan, ko ga prejme od dobavitelja. Ker ponudnik ne more jamčiti, da bo naročen izdelek dostavljen do točno določenega datuma, se kupcu priporoča, da ponudnika kontaktira, v kolikor mu izdelek ni dostavljen v roku desetih delovnih dni od naročila.
V primeru daljših zamud (nad 30 dni od dne naročila) se ponudnik zavezuje, da se bo povezal s kurirsko družbo ter storil vse, kar je v njegovi moči, da bo naročilo kupcu dostavljeno čim prej. V kolikor zaradi zamude pri dobavi izdelek več ne ustreza pričakovanjem kupca, lahko slednji odstopi od naročila, vrne izdelek (v kolikor ga je prejel), ponudnik pa mu vrne kupnino. Kupec soglaša, da proti ponudniku zaradi odstopa od naročila zaradi zakasnele dostave (razen zahtevka po vračilu kupnine) ne bo uveljavljal nobenih drugih zahtevkov.
Ponudnik dostavlja izdelke le na območju Republike Slovenije.
Partner za dostavo pošiljk na območju Republike Slovenije je Pošta Slovenije ali GLS, vendar si ponudnik pridružuje pravico izbrati drugo dostavno službo, če bo s tem naročilo izpolnil bolj učinkovito.
V primeru posebnih želj kupca v zvezi z dostavo, naj slednji ponudnika kontaktira in želje izrazi, ponudnik pa bo tako izražene želje v čim večji meri poskusil realizirati.
Spodnja tabela vsebuje običajne roke dobave, ki veljajo, če je izdelek na zalogi pri ponudniku. Število dni se nanaša samo na delovne dni.
Regija | Ekspres | Brezplačna dostava |
Slovenija | 4-7 dni | 7-21 dni |
Kupec je dolžan ob prevzemu blaga le-tega pregledati z vso potrebno skrbnostjo, ter ponudniku nemudoma sporočiti vsako napako. Vsako zaznano napako je kupec dolžan ponudniku sporočiti nemudoma, in sicer pisno ali preko elektronske pošte na [email protected] ali na telefonsko številko 041 720 953.
Za več informacij o dostavnih rokih na drugih lokacijah kliknite tukaj.
Splošni pogoji poslovanja Smarter Surfaces
Splošne določbe
Splošni pogoji poslovanja Smarter Surfaces (v nadaljevanju: splošni pogoji) opredeljujejo delovanje spletne strani https://smartersurfaces.si/, določajo ponudbo, pogoje nakupa in prodaje izdelkov Smarter Surfaces ter pravice in obveznosti ponudnika izdelkov Smarter Surfaces (v nadaljevanju: ponudnik) in kupca.
Splošni pogoji so sestavljeni skladno z določbami Zakona o varstvu potrošnikov (Ur. list RS, št. 98/04, s spremembami in dopolnitvami, ZVPot), Obligacijskega zakonika (Ur.list RS, št. 83/2001, s spremembami in dopolnitvami, OZ) ter drugimi veljavnimi določbami slovenske zakonodaje. V primerih, ko ti splošni pogoji določenih situacij ne urejajo se uporablja veljavna slovenska zakonodaja.
Ponudnik si pridržuje pravico do spremembe splošnih pogojev kadarkoli in brez predhodnega obvestila. Vse spremembe splošnih pogojev veljajo od naslednjega dne po objavi sprememb dalje.
V primeru kakršnihkoli vprašanj ali komentarjev je ponudnika možno kontaktirati preko kontaktnega naslova [email protected] ali preko telefonske številke 041 720 953.
S sprejetjem teh splošnih pogojev kupec potrjuje, da je bil seznanjen s politiko zasebnosti, ki je objavljena na spletni strani ponudnika.
Vse informacije, objavljene na spletni strani https://smartersurfaces.si/, so splošne informativne narave. Ponudnik se zavezuje, da se bo trudil, da bodo vsi podatki in informacije, objavljeni na spletni strani https://smartersurfaces.si/ točni in ažurni, vendar ne odgovarja za morebitne napake pri delovanju spletne strani ali za zamudo pri ažuriranju informacij. Za primere, ko se lastnosti izdelkov, rok dobave ali cene izdelkov spremenijo tako hitro, da ponudnik pred samo spremembo ne uspe popraviti podatkov na spletni strani, se ponudnik zaveže, da bo kupca o spremembah obvestil v čim krajšem času ter mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega izdelka. V primeru nepredvidene spremembe cen določenega izdelka ali nezmožnosti dobave, si ponudnik pridružuje pravico do odstopa od pogodbe. Kljub temu, da se ponudnik trudi zagotoviti aktualne, natančne in popolne fotografije izdelkov, ki so del ponudbe, je potrebno vse fotografije šteti kot simbolične. Fotografije na spletni strani https://smartersurfaces.si namreč ne zgotavljajo lastnosti izdelka v smislu posledičnega uveljavljanja stvarnih napak iz tega naslova. Bistvene lastnosti blaga, cene, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami ter podatki o načinu plačila, dobave ter roku dobave veljajo v trenutku dokončne potrditve naročila in nimajo vnaprej določene veljavnosti.
Ponudba izdelkov Smarter Surfaces in cene
Nabor izdelkov iz ponudbe Smarter Surfaces je razviden na spletni strani. Izdelki so certificirani in podprti z garancijami, kot vse to izhaja iz spletne strani https://smartersurfaces.si/ (zavihek »Pomoč« -> »Certifikati izdelkov« in »Garancije za proizvode«).
Vse cene so v EUR in že vsebujejo DDV. Cene ne vsebujejo stroškov dostave oziroma poštnine, le-ti pa so navedeni ob izračunu vrednosti naročila pred elektronsko potrditvijo naročila ter v potrditvenem e-poštnem sporočilu.
Naročanje in sklenitev pogodbe o nakupu izdelka iz ponudbe Smarter Surfaces
Pogodbo o nakupu izdelka Smarter Surfaces, ki je sklenjena na daljavo, sestavljajo elektronska naročilnica kupca, potrjena s strani ponudnika, potrdilo o prevzemu izdelka in ti splošni pogoji.
Izdelke ponudnika je možno naročiti le preko interneta. Spletna trgovina je dostopna 24 ur na dan, vse dni v letu.
Cena izdelka in strošek poštnine so razvidni v samem naročilu, še preden se zaključi. Naročeni izdelki in cena sta navedena v sami ponudbi izdelka, na elektronski naročilnici kupca, v potrditvenem e-poštnem sporočilu, ki ga prejme kupec po izvedenem naročilu. Iz elektronske naročilnice kupca ter iz potrditvenega e-poštnega sporočila izhajajo tudi stroški dostave oziroma poštnine.
Po oddaji naročila, kupec prejme obvestilo po elektronski pošti, da je bilo njegovo naročilo uspešno posredovano ponudniku in da je nakup izbranega izdelka potrjen.
Način plačila
Ponudnik omogoča kupcu plačilo naročenih izdelkov na naslednje načine:
– Kreditna kartica,
– PayPal,
– Kreditni račun
– Bančno nakazilo,
– Plačilo po povzetju (le izobraževalne ustanove in vladne organizacije)
Plačilo s kreditno kartico ali preko PayPal: V kolikor se kupec odloči za plačilo s kreditno kartico ali preko Paypala in je plačilo uspešno, bo naročilo obdelano takoj. Ponudnik v svojih sistemih ne shranjuje nobenih podatkov o kreditni kartici. V primeru neuspelega plačila naročilo ne bo obdelano.
Kreditni račun: Podjetje kupca lahko pri ponudniku odpre tudi ti. kreditni račun, ki kupcu omogoča 30-dnevno dobro-imetje. V primeru, da se kupec odloči za ta način plačila, bo ponudnik najprej opravil kreditno preverjanje. V primeru odobrenega kredita ponudnik kupcu pošlje naročene izdelke, katerih plačilo mora kupec izvesti v 30 dneh.
Bančno nakazilo: Pri tem načinu plačila kupec izvrši bančno nakazilo, upoštevaje bančne podatke, ki mu jih pošlje ponudnik. Podano naročilo bo rezervirano, dokler transakcija ne bo izvedena. To lahko traja tudi do 3 delovne dni, odvisno od lokacije kupca. Ponudnik bo kupcu poslal račun in naročilo obdelal po prejemu plačila.
Plačilo po povzetju: Tak način plačila je možen le, v kolikor je kupec izobraževalna ustanova ali vladna organizacija. V primeru plačila po povzetju se naročilo obdela takoj, plačilo pa kupec izvede ob prevzemu izdelka.
Pravica do odstopa od pogodbe in vračilo blaga
Blago je potrebno vrniti ponudniku na način, kot to izhaja iz nadaljevanja tega dokumenta (gl. poglavje “Proces reklamacije in politika povračil za izdelke, ki vključujejo Smart piši briši barvo” oziroma poglavje “Proces reklamacije in politika povračil za izdelke Smarter Surfaces ™”). . Strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom od nakupa, je strošek vračila izdelka ter poštnina ob nakupu izdelka (le v primeru, če jo je plačal ponudnik). Vračila z neplačano dostavo ne bodo sprejeta. V kolikor so vrnjeni izdelki poškodovani ali vrnjeni v spremenjeni količini, potrošnika bremeni tudi plačilo ustrezne odškodnine, katero bo ponudnik ocenil ob vračilu. Odškodnina za znižano vrednost izdelka znaša najmanj 15 % vrednosti izdelka (vendar ne manj kot 20,00 EUR) v primeru, da je originalna embalaža izdelka poškodovana ali nepopolna. V kolikor potrošnik začne izdelek uporabljati in si kasneje premisli, izgubi pravico do odstopa od pogodbe.
Prejet izdelek mora potrošnik vrniti nepoškodovan, nerabljen in v nespremenjeni količini, v originalni embalaži, razen v kolikor je izdelek uničen, pokvarjen, izgubljen ali v kolikor se je njegova količina zmanjšala, brez krivde potrošnika. Ob vračilu izdelka mora potrošnik predložiti tudi dokazilo o plačilu (kopija računa). Potrošniku ponudnik priporoča, da izdelkov, pri katerih potrošnik takoj po prejemu ugotovi, da barva, velikost ali katera izmed drugih lastnosti ne ustreza njegovim pričakovanjem, ne odpira v celoti oziroma, da jih sploh ne odpre, v kolikor je to le mogoče. Potrošnik naj pri odpiranju embalaže pazi, da slednje ne poškoduje ter da embalažo, vključno z vso vsebino, ki je varovala prejet izdelek in posamezne dodatke, skrbno shrani in si tako posledično zmanjša stroške morebitnega vračila.
Potrošnik mora prejeto pošiljko oziroma izdelek vrniti na naslov: Jezero 204, 1352 Preserje
Okvare, odrgnine in druge na izdelku trajno vidne posledice uporabe, katerih potrošnik ne prijavi takoj po prevzemu izdelka, slednji ne more uveljavljati kor razlog odstopa od pogodbe.
Pri vračilu izdelkov, kjer so bile koriščene kode za popust, se sredstva, upoštevana kot popust, ob vračilu ne vrnejo. Vrne se namreč le dejansko plačana kupnina. Ponudnik vrne plačano kupnino v najkrajšem možnem času, najkasneje pa v roku tridesetih dni od prejema sporočila o odstopu od pogodbe. Ponudnik plačano kupnino vrne na potrošnikov TRR, ki ga mora slednji navesti v sporočilo o odstopu od pogodbe.
Garancija
Garancijski rok začne teči od dneva dobave izdelka končnemu uporabniku. Kupec garancijo uveljavlja skladno z garancijo, ki jo prejme ob prevzemu blaga. Garancija se uveljavlja neposredno pri ponudniku z računom in garancijskim listom.
V kolikor želi kupec uveljavljati zahtevek iz garancije, mora izdelek vrniti oziroma mora vrniti pokvarjeni del ponudniku. Za podrobnejše informacije o načinu uveljavitve zahtevka in v primeru uveljavitve zahtevka iz garancije naj se kupec obrne na ponudnika preko kontaktnega naslova [email protected] oziroma preko telefonske številke 041 720 953. Kupec mora opisati zakaj želi uveljavljati garancijo in napako podrobno opisati, v kolikor je možno, naj se priloži tudi fotografija poškodovanega dela.
Ob uveljavljanju garancije je potrebno priložiti:
– izdelek ali pokvarjeni del in
– originalni dokaz nakupa, iz katerega so jasno razvidni ime in naslov ponudnika, naziv ponudnika, datum in kraj nakupa ter tip izdelka.
Ob vračilu naj bodo izdelki oziroma deli izdelka, zoper katerega se uveljavlja garancija v originalni embalaži. Pri odpiranju embalaže naj kupec pazi, da embalaže ne poškoduje ter da embalažo, vključno z vso vsebino, ki je varovala izdelek in posamezne dodatke, skrbno shrani, tako da bodo posledično stroški morebitnega vračila čim manjši. Natančnejši način uveljavljanja garancij in pravic kupca, ki izvirajo iz tega naslova urejajo določbe ZVPot in OZ.
Garancija preneha veljati pri:
– okvarah nastalih zaradi nepravilne uporabe, malomarnega ravnanja, nepravilnega shranjevanja, mehanske poškodbe in okvar v primeru višje sile (poplava, potres,…),
– pri spremembah na izdelku,
– pri vgradnji neoriginalnih sestavnih delov,
– pri uporabi drugih elementov, ki originalno ne spadajo k izdelku,
– v drugih primerih, ki izhajajo iz garancijskega lista izdelka.
Garancija tudi ne krije:
– normalne obrabe izdelka,
– napak povzročenih z grobim ravnanjem (vključno, vendar ne izključno omejeno na poškodbe, povzročene z ostrimi predmeti, z zvijanjem, s stiskanjem, kot posledica padca,…),
– poškodb ali škode, povzročene z neprimerno uporabo izdelka (vključno z ravnanjem v nasprotju z navodili, npr. opisanimi v priročniku za uporabo izdelka),
– drugih dejanj, ki so izven razumnega nadzora ponudnika,
– okvar, če le-te kažejo znake, da je v izdelek posegala nepooblaščena oseba ali če je ugotovljeno, da je kdo posegal v izdelek brez pisnega dovoljenja ponudnika,
– če je bil izdelek izpostavljen mokroti, vlagi, ekstremom toplotnim oziroma drugim pogojem okolja, hitrim spremembam teh pogojev, koroziji, oksidaciji, razlitju hrane ali pijače ali vplivom drugih kemičnih izdelkov.
Stvarne napake
V kolikor kupec meni, da izdelek ob prevzemu nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno uporabo ali promet, oziroma nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje in je bila ponudniku znana oziroma bi mu morala biti znana oziroma če izdelek nima lastnosti ali odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane oziroma če je ponudnik izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je vzorec ali model pokazal le zaradi obvestila, mora ponudnika o morebitni stvarni napaki, na lastne stroške, skupaj z natančnim opisom stvarne napake, v zakonsko predpisanem roku obvestiti ter dostaviti izdelek v pregled. Natančnejši način uveljavljanja stvarnih napak in pravic kupca, ki izvirajo iz tega naslova urejajo določbe ZVPot in OZ. V kolikor se bo ugotovilo, da izdelek nima stvarne napake, bo ponudnik po zaključku postopka slednjega vrnil v enakem stanju, kot ga je prejel v pregled.
Pritožbe in spori
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo in se po vseh močeh trudi izpolnjevati svojo dolžnost glede vzpostavitve učinkovitega sistema obravnavanja pritožb. Morebitne pritožbe se posredujejo preko kontaktnega naslova [email protected] oziroma preko telefonske številke 041 720 953. Postopek obravnave pritožb je zaupen. Ponudnik bo pritožniku potrdil, da je pritožbo prejel, ter mu hkrati sporočil, kako dolgo bo pritožbo obravnaval in ga ves čas obveščal o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval, da bo s pritožnikom vsakršen spor uredil sporazumno, na miren način. Za vse spore, vezane na naročilo izdelka, uporabo spletne strani https://smartersurfaces.si/, ali te splošne pogoje, ki jih ne bi bilo mogoče sporazumno rešiti, je pristojno stvarno pristojno sodišče v Ljubljani.
Ponudnik ne priznava nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov, kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov. Ponudnik ima svoji spletni strani objavljeno elektronsko povezavo na platformo (http://ec.europa.eu/odr) za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS).
Kontakt
Ponudnik: Peter Mraz s.p., [email protected] oziroma preko telefonske številke 041 720 953
Splošni pogoji začnejo veljati dne 01.06.2021.
Proces reklamacije in politika povračil za izdelke ki vključujejo Smart piši briši barvo (belo ali transparentno):
Smart piši briši barva zaradi občutljivosti nekaterih sestavin velja za nevarno blago. Zaradi predpisov o prevozu nevarnega blaga lahko to oteži vračanje kompletov, ki vsebujejo te izdelke, po kurirju ali navadni pošti. Če se odločite za preklic ali spremembo naročila, preden je prispelo, priporočamo, da v takšnem primeru zavrnete dostavo. Na ta način nam bo blago neposredno vrnjeno.
Če se odločite za preklic ali spremembo vašega naročila, potem ko je vaše naročilo dostavljeno in sprejeto, ne moremo prevzeti odgovornosti za njegovo vračilo. Vračilo kupnine lahko zagotovimo šele, ko je blago vrnjeno in pregledano.
Proces reklamacije in politika povračil za izdelke Smarter Surfaces™:
Najbolj praktično je, da nam neuporabljene izdelke Smarter Surfaces vrnete, mi pa vam bomo povrnili kupnino. Stranke, ki želijo vrniti naročene izdelke, nas morajo o tem obvestiti v maksimalno 14 dneh po nakupu. Po tem koraku imate na voljo dodatnih 21 dni časa, da izdelke vrnete v naše skladišče.
Če to želite storiti, sledite spodnjim korakom:
- E-pošta [email protected], kjer naj bo naveden razlog za reklamacijo. Navedite tudi številko naročila.
- Oseba za podporo strankam bo zahtevala, da izdelke vrnete na naš sedež. Po prejemu blaga bo le to pregledano, da se prepričamo o stanju blaga. Upoštevajte, da večina domačih poštnih služb ne sprejema barv in/ali tekočin, zato boste morda morali blago vrniti s kurirjem.
- Ko bo potrjeno, da je blago v originalnem stanju, vam bomo z veseljem izdali celotno povračilo za znesek nakupa.
Pristojbine za vračila
Za stroške vračanja blaga, je odgovoren kupec. Vračila z neplačano dostavo ne bodo sprejeta.
Opomba: V primeru, da je med transportom prišlo do poškodbe izdelka, ki ga vračate, boste lahko pri dostavni službi vložili zahtevek za povračilo stroškov celotne škode na izdelku.
Politika zasebnosti
Z nakupom na spletni strani se kupec strinja, da ponudnik Peter Mraz s.p., Jezero 204, 1352 Preserje, MŠ: 8762414000 (upravljavec) zbira, obdeluje in hrani njegove posredovane osebne podatke skladno z Zakonom o varstvu osebnih podatkov (Ur. list Rs, št. Ur. list Rs št. 86/2004, s spremembami in dopolnitvami, ZVOP-1) z namenom dokončanja vseh poslov v zvezi z izpolnitvijo naročila (pošiljanje informativnega gradiva, računov idr.), prav tako pa se kupec strinja, da ponudnik posredovane osebne podatke lahko uporabi tudi z namenom neposrednega trženja (pošiljanje reklamnega gradiva) ter obveščanja o novostih in spremembah, in sicer po elektronski pošti. Ponudnik na zgoraj opisan način in skladno z veljavno zakonodajo obdeluje tudi osebne podatke, posredovane s strani samih obiskovalcev spletne strani https://smartersurfaces.si/, ki jih lahko uporabi z namenom neposrednega trženja. Iz seznama prejemnikov obvestil preko elektronske pošte se lahko vsak kupec ali obiskovalec, ki je svoje osebne podatke ponudniku posredoval, kadarkoli odjavi. Posledično obvestil, razen tistih, ki so potrebni za uspešno dokončanje posla, ne bo več prejemal. Osebni podatki, ki jih posredujejo kupci in obiskovalci, so naslednji: ime in priimek, e-poštni naslov, kontaktni telefon, primarni naslov in naslov za dostavo, država prebivališča, čas in datum nakupa in zgodovina komunikacije s ponudnikom. Posredovane osebne podatke ponudnik hrani vse dokler kupec oziroma obiskovalec ne zahteva prenehanja obdelave njegovih osebnih podatkov preko elektronske pošte, vendar v primeru kupca, rok hrambe, kljub prepovedi nadaljnje uporabe kupčevih osebnih podatkov, ne poteče pred zakonsko določenim rokom minimalne hrambe, ki določena zaradi računovodskih in davčnih razlogov. Do osebnih podatkov kupcev in obiskovalcev dostopajo le osebe, ki so s ponudnikom v delovnem razmerju ali opravljajo kakšno delo, vezano na samo prodajo izdelkov spletne trgovine https://smartersurfaces.si/ in so kot take v skladu z veljavno zakonodajo dolžne varovati vse osebne podatke, s katerimi se seznanijo v okviru dejavnosti spletne prodaje. Ponudnik se zavezuje, da osebnih podatkov, ki jih obdeluje, ne bo posredoval nepooblaščenim tretjim osebam. V skladu in ob pogojih, ki jih določa veljavna zakonodaja, ponudnik lahko posreduje osebne podatke organom pregona.
Pravice posameznika, vezane na obdelavo osebnih podatkov:
Posamezniki, katerih osebne podatke, skladno z zgoraj navedenim, obdeluje ponudnik lahko zahtevajo dostop do osebnih podatkov, popravek, izbris ali omejitev obdelave lastnih osebnih podatkov, lahko ugovarjajo obdelavi in zahtevajo prenos lastnih osebnih podatkov. Pravico posamezniki uveljavljajo s pisno zahtevo, ki jo posredujejo na naslov Jezero 204, 1352 Preserje, ali preko elektronske pošte na naslov [email protected]. Ponudnik bo o prejeti zahtevi odločil v petnajstih dneh po prejemu zahteve. V primeru zapletenosti in večjega števila zahtev se lahko rok za odgovor podaljša, o čemer bo vlagatelj zahtevka obveščen. V primeru prejema zahteve z elektronskimi sredstvi, bo ponudnik odgovor poslal, kadar je mogoče, z elektronskimi sredstvi, razen če bo vlagatelj zahteve zahteval drugače.
Posamezniki imajo v zvezi z lastnimi osebnimi podatki, katerih upravljavec je ponudnik naslednje pravice:
Pravica do seznanitve: Gre za pravico do seznanitve ali se v zvezi z posameznikom obdelujejo osebni podatki in kadar je temu tako, dostop do osebnih podatkov in naslednje informacije: namene obdelave; vrste zadevnih osebnih podatkov; uporabnike ali kategorije uporabnika, ki so jim bili ali jim bodo razkriti osebni podatki, zlasti uporabnike v tretjih državah ali mednarodnih organizacijah; kadar je mogoče, predvideno obdobje hrambe osebnih podatkov ali, če to ni mogoče, merila, ki se uporabijo za določitev tega obdobja; obstoj pravice, da se od upravljavca zahteva popravek ali izbris osebnih podatkov ali omejitev obdelave lastnih osebnih podatkov, ali obstoj pravice do ugovora taki obdelavi; pravico do vložitve pritožbe pri nadzornem organu; kadar osebni podatki niso zbrani od posameznika, vse razpoložljive informacije v zvezi z njihovim virom; obstoj avtomatiziranega sprejemanja odločitev, vključno z oblikovanjem profilov, ter vsaj v takih primerih smiselne informacije o razlogih zanj, kot tudi pomen in predvidene posledice take obdelave za posameznika, ki je lastnik obdelovanih osebnih podatkov.
Pravica do popravka: Pravica, da se v skladu z zahtevo popravijo netočni osebni podatki v zvezi z posameznikom, ki je vlagatelj zahteve po popravku, ter ob upoštevanju namenov obdelave, pravico do dopolnitve nepopolnih osebnih podatkov.
Pravica do izbrisa: Pravica, da se osebni podatki izbrišejo, kadar velja eden od naslednjih razlogov: osebni podatki niso več potrebni za namene, za katere so bili zbrani ali kako drugače obdelani; kadar je preklicana privolitev, na podlagi katere poteka obdelava in kadar za obdelavo ne obstaja nobena druga pravna podlaga; kadar obdelavi posameznik ugovarja, za njihovo obdelavo pa ne obstajajo nobeni prevladujoči zakoniti razlogi; osebni podatki so bili obdelani nezakonito.
Pravica do omejitve obdelave: Pravica doseči, da ponudnik omeji obdelavo osebnih podatkov posameznika, ki je vlagatelj zahteve po omejitvi obdelave, kadar velja en od naslednjih primerov: kadar posameznik oporeka točnosti podatkov, in sicer za obdobje, ki ponudniku omogoča preveriti točnost osebnih podatkov; je obdelava nezakonita, posameznik pa nasprotuje izbrisu osebnih podatkov ter namesto tega zahteva omejitev njihove uporabe; osebni podatki posameznika niso več potrebni za namene obdelave, temveč jih posameznik potrebuje za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov; če je posameznik vložil ugovor v zvezi z obdelavo, ki temelji na zakonitih interesih ponudnika, dokler se ne preveri, ali zakoniti razlogi upravljavca prevladajo nad razlogi posameznika.
Kadar je bila obdelava osebnih podatkov omejena v skladu s prejšnjim odstavkom, se taki osebni podatki z izjemo njihovega shranjevanja obdelujejo le z privolitvijo posameznika, na katerega se nanašajo, ali za uveljavljanje, izvajanje ali obrambo pravnih zahtevkov ali zaradi varstva pravic druge fizične ali pravne osebe. Pred preklicem omejitve obdelave osebnih podatkov je ponudnik posameznika, ki je lastnik teh osebnih podatkov, o tem dolžan obvestiti.
Pravica do prenosljivosti podatkov: Pravica, da posameznik prejme svoje osebne podatke, ki jih je posredoval, v strukturirani, splošno uporabljani in strojno berljivi obliki, in pravica, da te podatke posreduje drugemu upravljavcu, kadar obdelava temelji na privolitvi posameznika, ali se obdelava izvaja z avtomatiziranimi sredstvi. Na zahtevo posameznika, kadar je to tehnično izvedljivo, se lahko njegovi osebni podatki neposredno prenesejo k drugemu upravljavcu.
Pravica do ugovora: Kadar podatke posameznika ponudnik obdeluje na podlagi zakonitega interesa za namene trženja, lahko posameznik taki obdelavi kadarkoli ugovarja.
Pravica do vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu: V kolikor ponudnik o zahtevi posameznika ne odloči v zakonskem roku ali zahtevo zavrne, ima posameznik možnost vložitve pritožbe pri Informacijskem pooblaščencu
Pomoč
Če imate kakršnakoli druga vprašanja o našem postopku vračila, se obrnite na naše osebje za podporo strankam.
Če niste prepričani v količino izdelkov, ki je primerna za vaše območje, se obrnite na našo ekipo in vam bodo z veseljem svetovali, da se izognete težavam v postopku vračila.