Košarica

Brezplačna dostava nad 89€

Stena z kredno barvo v pisarni za sestanke

Ostati proaktiven voditi poslovanje v času koronavirusa

Globalna pandemija koronavirusa je nekaj kar še nikoli nismo doživeli v novejši zgodovini. Svet bo postal bistveno drugačen od tistega, ki smo ga poznali prej. Vstopamo v negotove čase in pomembno je, da se podjetja združijo in zmanjšajo posledice te smrtonosne bolezni. Učinek dolgotrajnih posledic je mogoče minimalizirati s hitrim ukrepanjem. Čimprej omejimo to pandemijo in posledično preidemo na hitrejše vračanje zaupanja potrošnikov.

S proaktivnostjo lahko vsi prispevamo h kolektivni varnosti in blaginji zaposlenih. Zagotovimo, da naredimo vse, da zaustavimo širjenje virusa in zaščitimo svoje skupnosti. Lahko si preberete nasvete Svetovne zdravstvena organizacije, upamo pa, da njihove nasvete že udejanjate v praksi. Umivanje rok, socialno oddaljevanje in izogibanje dotikom obraza.

Prejšnji teden je Economicand Social Research Institute (ESRI) objavil poročilo o tem kako lahko vedenjsko znanost uporabimo za boj proti koronavirusu. Nekatera njihova priporočila za reševanje samoizolacije so ohranjanje stika z drugimi in ohranjanje rutine. Kot podjetja smo v dobrem položaju, da zaposlenim zagotovimo podporo in ohranimo produktivnost. Čeprav se je dinamika dela morda popolnoma spremenila. To je vplivalo tudi na naše podjetje in bi radi delili nekatere primere prakse, ki smo jih uvedli. Na takšen način smo podprli zaposlene in podjetje ter v teh težkih časih ohranjali največ kar se da. Nima smisla prikrivati, kako težke so postale stvari v zadnjem času. Zlasti za mala podjetja, vendar upamo, da vam lahko ponudimo nekaj koristnih in praktičnih idej za pogumno nadaljevanje.

Komunicirajte, komunicirajte, komunicirajte

Glede na to, da se ukvarjamo s spodbujanjem komuniciranja, vemo kako pomembno je to. V sedanjih razmerah je dobra komunikacija dobila preveč resno noto in je pomembnejša kot kdaj koli prej. V svojem podjetju morate poskrbeti za ključne osebe – svojo ekipo, stranke, mrežo in dobavitelje. Dobro obveščeni, umirjeni in samozavestni se lahko izognete paniki.

Vsi smo izpostavljeni veliko napačnim informacijam, v zadnjem času pa je bilo včasih, če ne pogosto težko, da se ne počutimo zaskrbljeni ali zmedeni. Kot lastniki podjetij, menedžerji in vodje skupin smo odgovorni za zmanjšanje škode. To lahko omejimo z omejevanjem strahov skozi dobro, informativno in pomirjujočo komunikacijo. Da bi to izvedli, in ker imamo nenadoma toliko oddaljenih delavcev v podjetju SmarterSurfaces, imamo vsakodnevno jutranje kramljanje na daljavo. Tako vsi dobijo napotke za tekoče zadeve in ravnanje v teh edinstvenih časih. Sliši se preprosto. In je. In tudi učinkovito.

Delo od doma

Številna podjetja, ki so to zmogla, so bila prisiljena omogočiti zaposlenim, da delajo od doma, in zdi se, da se večina teh podjetij dobro spopada s to spremenjeno dinamiko. Če svojim uslužbencem to niste omogočili a bi lahko, za to res ni razloga; vaše podjetje bi še naprej delovalo in zaposleni vas bi spoštovali, ker ste na prvo mesto postavili njihovo varnost. Obstaja veliko člankov, ki pišejo na to temo. Če rabite nekaj bolj prepričljivega, bo Trelloguide zajel vse prednosti, premisleke in najboljše prakse dela na daljavo. Kot smo že omenili, precejšen del naše pisarne zdaj deluje na daljavo in pomoč vsakemu zaposlenemu pri oblikovanju vsakdanje rutine je zelo koristila. Poskrbite, da gredo ven na kakšno varno druženje na svežem zraku! Ko se znajdejo v tem nepričakovanem scenariju dela na daljavo, lahko pride do pojava, da se zaposleni preveč trudijo, da dokažejo, da delajo. To lahko pripelje do žrtvovanja odmorov in dela brez prekinitev, kar ni dobro za produktivnost, zato se prepričajte, da vedo, da je premor v redu.

man-working-on-sofa-from-home

Preglejte notranje procese

Nekatere težave, s katerimi se srečujemo pri delu na daljavo, so lahko posledica pomanjkanja ustreznih procesov. Morda je pravi čas, da si ogledate področja poslovanja, kjer bi vaš pristop lahko bil zastarel ali zgrešen. Ta čas lahko izkoristite za prepoznavanje ne le težav, temveč tudi rešitev in vzpostavitev novih procesov, da boste po normalizaciji stanja učinkovitejši. Če iščete bolj podrobna navodila, je ta ProofHub post dobra začetna točka.

Vzdrževanje 

Podobno kot pri pregledovanju vaših procesov, imate morda tudi notranje sisteme ali fizične naprave potrebne vzdrževanja, a ste ga preložili zaradi morebitnih motenj. Zaradi zunanjih motenj, s katerimi se zdaj soočamo, je morda pravi čas, da opravite kakršnokoli vzdrževanje, ki ste ga preložili.

Smart Surfaces 8th June 2016
Smart Surfaces 8th June 2016

Premislite o diverzifikaciji

Ta kriza je lastnike podjetij potisnila v boj za preživetje in razmišljanje o tem kako bi lahko ohranili svoje delavce, dobavitelje in delovanje podjetja. Če premislimo o diverzifikaciji podjetja, lahko odkrijemo priložnosti, ki lahko vsaj ohranijo podjetje v tem nemiru.

Financial Times članku o tej točki Brendan Greeley piše o lastnici pekarne v Seattlu, specializirani za peciva, ki mora dati na čakanje svojih “15 pogodbenih delavcev, vendar v njenih pekarnah še vedno dela 53 ljudi, vključno z vsemi redno zaposlenimi. Poleg tega, da se je preusmerila v peko kruha, je svoje gostinsko osebje in tovornjak s hrano preorganizirala v dostavno službo, kmalu pa bo lahko spletna naročila prevzemala neposredno s svoje spletne strani.”

Razmisliti moramo o tem, kako se prilagoditi preživetju v prihodnjih tednih na načine, na katere morda nikoli ne bi usmerjali posla. Na primer pekarna peciva, ki se preusmeri na peko kruha in ga dostavi neposredno strankam. Tovrstne spremembe morda niso na voljo za vaše podjetje, obstajajo pa tudi drugi načini diverzifikacije. To lahko vključuje partnerstvo podjetij, ki se medsebojno dopolnjujeta. Ljudje bodo ostali izolirani, zato premislite kako se lahko vaše podjetje prilagodi tej spremembi in prinese pozitiven učinek. Tudi vaše podjetje bo morda moralo premagati izzive socialne distanciranosti.

Poiščite druge lastnike podjetij

Po besedah profesorja Petea Lunna, vodje enote za vedenjske raziskave pri ESRI, “se nekatere najpomembnejše ugotovitve nanašajo na kolektivne ukrepe. Vsi smo v tem skupaj. Dejstva kažejo, da je vedenje v javnem duhu veliko bolj verjetno, kadar se pogosto govori o tem, kako si lahko najbolje pomagamo. Močna skupinska identiteta, ne samo na nacionalni ravni, ampak tudi v manjših skupinah, kot so delovna mesta, šole in lokalne skupnosti je izredno pomembna.”

Trenutno okolje je težko za vse, vendar ne vemo, v kolikšni meri to vpliva na lastnike podjetij na posamezni ravni. Obrnite se na svoje socialno mrežo. Delite vse, kar ste morda uporabili v praksi, kar ohranja poslovanje in motivira osebje. To je povsem nenormalna situacija in ključnega pomena je, da se čim več podjetij prebije, tako da je okrevanje lahko hitro.

Če poznate podjetja, ki so v stiski, ali če se vaše podjetje trudi, razmislite o ustanovitvi lokalne skupine na LinkedIn-u ali Facebooku, da ustvarite socialno mrežo za podporo.

Zdravje in blaginja

Ker je toliko ljudi odvisno od lastnikov podjetij, menedžerjev in voditeljev skupin, je težko obvladati dodaten pritisk. Te odgovornosti in bodo bolj vplivale na vaše duševno in fizično zdravje. Vendar pa ta dodaten pritisk velja za vse – vsi čutimo povečan pritisk, saj poznamo bližnje, ki bi lahko bili bolj izpostavljeni temu virusu. Vsi moramo zagotoviti, da vsak dan počnemo nekaj, kar nas odvrne od skrbi. Spodaj smo našteli nekaj naših priljubljenih metod:

  • Ne berite novic – nekateri člani naše ekipe so nekatere aplikacije za nekaj dni izbrisali samo zato, da jih ne bi preverjali
  • Pojdite na sprehod, tek, kolesarjenje ali plavanje v morju, vendar bodite oddaljeni – morda ne boste mogli več v telovadnico, vendar obstaja veliko vaj, ki jih lahko naredite doma
  • Sprostite se z jogo ali meditacijo – nekateri ljudje v pisarni to že uporabljajo Headspace
  • Igrajte karte in druge družabne igre
  • Oglejte si nekaj sproščujočih filmov ali televizijskih programov, vendar ne pozabite na aktivnosti, da ne preživite cel dan pred zaslonom

Pripravite se na vrnitev v pisarno

Naše razmišljanje o tem je bilo dvostransko. Pripravljeni moramo biti, da se vrnemo v pisarno, da bo prehod nazaj dobro voden, toda za številna podjetja, ki so morala hitro izvesti delo na daljavo, bi morala biti to nekoliko lažja naloga.

Toda naša odločnost, da se vrnemo v pisarno, je za nas veliko pomembnejša. Obstajajo podjetja v veliko slabši situaciji, toda tudi v najslabšem primeru obvestite svoje zaposlene, da se vse, kar delate, vrača v pisarno. To lahko zagotovi nekaj upanja za vaše zaposlene. Negativnost nas bo obkrožila, vendar si moramo prizadevati za pozitiven cilj.

Gre res za ohranjanje poslovanja, toda ko začnete govoriti o poslovnem preživetju? To lahko postane nekoliko negativno, zato smo se odločili, da se osredotočimo na priprave za vrnitev v pisarno. Ohranimo pozitivna pričakovanja! Razmišljamo tudi o načinih, kako lahko zagotovimo, da bo ostala pisarna v katero se lahko vrnemo, skozi skupinsko iskanje možnosti za diverzifikacijo našega poslovanja, da lahko nadaljujemo naprej.

Vlagajte v razvoj zaposlenih

Z večjimi obdobji nedelovanja je verjetno, da bo vaše osebje brez dela. To bi lahko bil čas, da jih spodbudite k razvoju svojega znanja in spretnosti, da to obdobje uporabijo za nekaj pozitivnega zase in za svoje podjetje. LinkedIn Learning je omogočil nekaj brezplačnih tečajev, vključno z nasveti, kako: ostati produktiven, graditi odnose ko niste v neposrednem stiku, uporabljati orodja za virtualna srečanja (Microsoft Teams, Skype, BlueJeans, CiscoWebex in Zoom) in uravnotežiti družinsko in delovno dinamiko na zdrav način. Morda je to dobro mesto za začetek v trenutnem okolju, medtem ko boste morda želeli kasneje preiti na tiste, ki so bližje vašemu področju.

Smart Surfaces 8th June 2016
Smart Surfaces 8th June 2016

Ostati moramo pozitivni

Obdobje v katerega vstopamo je zelo težko, vendar vidimo izjemne primere ljudi, ki se združujejo zaradi skupnega cilja. Kot podjetja moramo preučiti, kako si lahko medsebojno pomagamo, da se upajmo vsi čimprej vrnemo v pisarno. Tudi če delodajalci v prihodnosti razmišljajo o delnem delu od doma. V podjetju Smarter Surfaces je naše poslanstvo spodbujati sodelovanje, timsko delo in produktivnost . Bolj kot kdaj koli prej upamo, da lahko podjetja to promovirajo med seboj, ker smo vsi v tem skupaj.

Dodaj odgovor

Vaš e-naslov ne bo objavljen. * označuje zahtevana polja

BREZPLAČNA DOSTAVA V SLOVENIJI
ENOSTAVNE REKLAMACIJE V 14 DNEH
GARANCIJE ZA PROIZVODE
VAREN NAKUP IN PLAČILO